Zimowo...

Dawno nie bylo

Poniedziałek, 5 stycznia 2009 · Komentarze(0)

Dawno nie bylo tak zimno...chyba ostatni raz rok temu, ale wtedy nie pomyślałbym nawet ze mozna w takim mrozie przejechać tyle km. Kurierowanie zmienia poglądy na wszystko - nawet na to ze da sie jeździc szosa jak jest -10 stopni za oknem i spadło sporo śniegu:)

Apropo śniegu. Jak śnieg - to święta, jak święta - to choinka...no właśnie. U mnie w mieście nie było choinki miejskiej. Jedyna w Miarę znośna choinka stała przed galerią łódzka. Pozostałe ( na placu wolności i w manufakturze ) przypominają czapkę karnawałową albo duzy oświetlony w nocy stożek

Taka impreza kosztowała naszą kochaną Łódź ponad 100 tyś pln. Można nawet zauważyć, że nawet Kościuszko odwraca od niej wzrok bo sie wstydzi tego co postawili mu na placu radni;]. Nie dość ze jest plastikowa, to jeszcze na dodatek obrzydliwa. Można by sobie pomyslec, że ekologiczna? wystarczy nam na parę ładnych ( brzydkich ) świat. Ale z 2 strony myślę, że wyprodukowanie takiej choinki i zutylizowanie jej po jakimś czasie jest bardziej szkodliwe dla środowiska niz wycięcie raz na rok jednej sosny ( która notabene odrasta bardzo szybko )

A tutaj 2 czapka - ta juz na szczęście pasuje do nowoczesnej manufaktury...ok, bardziej pasuje niz stozek do Kościuszki na placu wolności.

To chyba koniec na dziś, kto dotrwał do konca tego nudnego posta niech wie ze jego nuda jest spowodowana tym, że wyłozylem sie na beton przez jakiegoś pieszego na ścieżce dla rowerów.